FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Студенчук Ольга Миколаївна - соціальний педагог, психолог, класовод 1 і 3 класу-комплекту

Звіт про роботу з 1 вересня 2016 р.

Щороку з учнями 5 кл. проводиться робота , щодо адаптації учнів 5 кл. до основної школи. Це і вивчення інтересів, здібностей учнів, темпераменту і т.д. В кінці жовтня проводимо консиліум , де психолог ознайомлює з результатами діагностики, розробляє поради класному керівнику, вчителям, батькам.


/Files/images/5 січня.jpg

Систематично проводиться робота з учнями, яким потрібна допомога у навчанні. допомагає учням робити домашнє завдання, практикує вправи на розвиток пам'яті, уваги, логічне мислення.

З учнями початкових класів проведено тренінгове заняття «Дерево міцне корінням, а людина друзями». Психолог ознайомила учнів з поняттям , що таке дружба, виробили правила роботи, мали змогу розповісти про своїх друзів, вміло розповідали про риси характеру справжнього друга.

З учнями початкових класів 01.09 проведено батьківські збори на тему « Психологічна готовність дитини до шкільного життя». Психолог ознайомила батьків із основними складовими із яких складається готовність до школи: мотиваційну, розумову та емоційно - вольову. Якщо така пізнавальна активність не сформована, діти сприймають школу, як місце для розваг, що спричинює неспроможність дитини взяти на себе обов'язки учня.

Велику роль відіграє емоційно – вольова готовність, зокрема вміння керувати своєю поведінкою. А на завершення психолог ознайомила батьків із вправами для розвитку точності сприймання, уваги, мислення. А також підготувала пам'ятку для батьків « Ми – першокласники».

22вересня психолог провела годину спілкування із курсу життєвого самовизначення з учнями 1, 3 класу по темі « Моє хочу, можу і треба». Метою було усвідомлення вміння і навики усвідомленого ставлення до власних бажань і потреб. Вступне слово педагога з'ясувати суть поняття « бажання», « потреби», « обов'язки». Діти послухали казку « Чарівна сопілка», де обговорювали , що в кожного є обов'язки, виконання яких допомагає іншим задовольняти свої потреби, а потреба – без чого людина не може обійтись. На завершення було домашнє завдання: заповнити сторінку « Моє можу, хочу, треба».

29вересня був проведений мікропрактикум « Мій клас». Соціальний педагог роздала малюнки , де позначено позиції , що вказують на вираженість пізнавальних процесів. У даному випадку ідентифікація стосовно цієї позиції буде свідчити про адекватність соціально – психологічного та навального статусу школяра.

5 жовтня був проведений урок толерантності, класовод ознайомила учнів із поняттям , що таке толерантність. Діти виконували вправи на розвиток толерантності. Учні 3 класу побували в ролі різних казкових героїв. На якого казкового героя я схожий, склали пам'ятку « Мої найкращі риси». А на підсумок обговорили прислів'я « Співчуття – править світом».

06.10 наші першокласники вітали вчителів із професійним святом День учителя. Хоча вони ще маленькі і деякі звуки ще не дуже чітко вимовляють, проте вивчили багато віршів і заспівали гарних пісень.

07.10 було проведено гру-вікторину « Знай правила дорожнього руху». Класовод роздала картки із зображенням водіїв і пішоходів, пограли у гру, де потрібно було продемонструвати правила дорожнього руху. « Безпека на дорозі – безпека життя». Метою цієї години спілкування було обґрунтувати важливість безпечної та відповідальної поведінки на дорозі для збереження життя і здоров'я школярів.

15 листопада у 1 класі був проведений урок на тему « Осіннє дерево», де діти ознайомились із новими термінами, що таке композиція,відтінками кольорів. Школярики мали змогу пофантазувати над своїми роботами. А також були привітно вражені гостею, яка до них прийшла -Пані Осінь з подарунками : палітрою фарб і пензлем, а ще принесла нам диск музики Вівальді «Пори року».

17 листопада пройшов тренінг з учнями 3,4 класів « Вчимося жити в мирі і злагоді». Розпочався тренінг мотиваційною діяльністю, інформаційним повідомленням, що таке жорстокість, як її можна розцінити. Потім була проведена вправа « Мій Всесвіт», з метою вироблення вміння самоаналізу, де діти на хмаринках писали свої риси характеру, на зірочках свої досягнення, а на сердеках свої захоплення. Вправа « Фігура монстра», дала змогу дітям намалювати незвичайну істоту, якій віддали найгірші звички, слова, думки. А потім знищили малюнок і поклали в чарівний кошик.

Гра « Відгадай прислів'я» з метою могутності слова змусила замислитися над кожними сказаним словом, яке говорить людина.

А на завершення створили Квітку Доброти ( склали правила поведінки, які дозволять комфортно почуватися кожній дитині у класі».

18 листопада був проведений урок з основ здоров'я для початкових класів « Знай правила дорожнього руху», розпочався урок організаційним моментом, де учні поділилися на дві команди ««Пішоходи» і « Водії». Потім вчитель провела інформаційну хвилинку, про дорожній рух та правила вікторини. А далі пішли конкурси.

1. Представлення команд.

2. Станція « Дорожні знаки».

3. Станція « Дорожній кросворд».

4. Станція « Чи знаєш ти ?»

5. Станція « Знайка»( Назви одним словом).

6. Станція « Загадкова» та юний інспектор дорожнього руху.

23 листопада заняття на попередження агресивності в молодшому шкільному віці. Метою цього заняття - розвиток навичок невербальної взаємодії , емоційної чутливості, емпатії. Розпочалося заняття з гри « Знайомство», де було запропоновано обрати будь – яке ім'я , яким би учень хотів, щоб його називали( з метою сприйняття самим себе). Під час цієї гри діти вчилися розпізнавати і читати емоційні стани інших людей, адекватно передавати свій. Вправа «Шосте чуття» використовувалась, як діагностичний метод вивчення ступеня єдності групи. А також учні малювали « Мій щасливий день» ( метою даного завдання слугувало невербальне вирішення переживань , про які дитина не може розповісти.

01 грудня у нашій школі був проведений тренінг з учнями старших класів до Всесвітнього Дня боротьби зі СНіДом «Ми обираємо здоровий спосіб життя». Вступне слово психолога , де розгадувалися загадки, відгадкою був пароль до теми тренінгу. А далі усе по плану: знайомство, вправа мікрофон, , з метою розвитку комунікативних здібностей, вироблення правил, інформаційне повідомлення, статистичні дані кількості людей, які хворіють на СНІД, перегляд відеоролика « Твоє життя – твій вибір», тестування « Перевір себе». А на завершення відеоролик – легенда « Мудрец и бабочка», з метою підсумку , що кожна людина – будує своє життя сама».

08 грудня була проведена година спілкування « Моя сім'я - моя колиска» ( із курсу культура життєвого самовизначення»).Мета: сформулювання бажання дітей турбуватися про свою сім'ю, бути відповідальним за виконання домашніх обов'язків.

Вступне слово педагога, поняття , що таке сім'я, склад сім'ї, історія сім'ї. Гра « Маленька господиня»( розгляд окремих ситуацій), що ти робиш вдома.( гра – пантоніма).

Психолог О. Студенчук разом із дитиною учасника АТО Літвінчука Едуарда Літвінук Владиславою пишуть листа Святому Миколаю.

19 грудня у нашу школу завітав Святий Миколай, а діти із задоволенням приготували йому цікаві сюрпризи: і вірші, і сценку, а також чудові пісні. Дітям дуже сподобалося таке дійство, адже Миколай приготував дітям чудові солодкі подарунки. А учні 1, 3 кл мали змогу ще в своєму класі почастуватися солодкими гостинцями.

27 грудня на уроці трудового навчання учні 1, 3 кл. разом із класоводом виготовили ось такі красиві ялинки із солоного тіста і апельсинових шкоринок. Діти із задоволення ліпили, прикрашали свої вироби. Учні із радістю забрали красуні додому, щоб прикрасити ними оселю до нового року.

05 січня було проведено заняття на розвиток логічного мислення « У світі цікавих задач і відповідей». Учні із задоволенням розв'язували логічні задачі,цікаві хвилинки – розуминки, малювали графічні диктанти.

11 січня, на канікулах був проведений тренінг на тему « Щастя – творити добро». Метою заняття було допомогти усвідомити , що добро потрібне кожній людині. Спочатку ознайомила з поняттям милосердя і доброта. Потім учні склали правила для тренінгу, пізніше була вправа « Квіткове поле», на якому учні написали свої очікування.

Потім були вправи « Мозковий штурм», де діти називали риси доброї людини, пограли в гру « Друкарська машина», де писали листи своїм нащадкам, використовуючи вирізки із журналів, отримали незвичайний кошик із мудрими порадами « Пам'ятай добро».

А на завершення була вправа « Мішечок щастя», де діти мали змогу написати, що необхідно кожному, щоб бути щасливими.

18 січня класовод О. М. Студенчук провела ГС « Попередження дитячого травматизму».

Кiлькiсть переглядiв: 244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.